Hernieuwde poging - Reisverslag uit Bizanet, Frankrijk van Marianne Vingerling - WaarBenJij.nu Hernieuwde poging - Reisverslag uit Bizanet, Frankrijk van Marianne Vingerling - WaarBenJij.nu

Hernieuwde poging

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

17 Februari 2023 | Frankrijk, Bizanet

Na vier pogingen en steeds mijn verslag kwijt hoop ik dat het nu gaat lukken om het verslag te plaatsen. (Stomme internetverbinding!!!)

een paar dagen geleden zijn we in Carcassonne geweest. Een geweldige vesting met een binnen en buitenmuur en binnen die muren een compleet dorp. En natuurlijk een kasteel met vele torens. We hebben daar een paar uur doorgebracht en onze ogen uitgekeken. Het was hartstikke leuk. We hebben in het dorp lekker gegeten bij restaurant Le Minestrel. Peter zijn favoriete voorafje: escargots……

de volgende dag zijn we richting Spanje vertrokken, bij de grens zagen we de Pyreneeën, de toppen waren nog besneeuwd! Prachtig.

en nu zit ik in het zonnetje dit verslag te schrijven, het lijkt wel zomer. Nee hoor, ik wil jullie echt niet jaloers maken…..

• 17 Februari 2023 - 11:25

Henk En Trudy:

ik kreeg inderdaad het verslag niet geopend. Maar nu goed te lezen!

mooi zeg die sneeuw op de bergen. En jullie zitten nu vlak bij Barcelona. Nou, ja, zelfs al voorbij. Mooie foto’s. Volgende reis daar ook maar eens stoppen. Heel veel plezier nog! [e-1f340][e-1f91e][e-1f618]

• 17 Februari 2023 - 17:31

Ton En Edith:

Heerlijk zus. Lekker genieten maar. Groeten van ons. (Stuur je mam ook de emails?)