Camping alannia - Reisverslag uit Guardamar del Segura, Spanje van Marianne Vingerling - WaarBenJij.nu Camping alannia - Reisverslag uit Guardamar del Segura, Spanje van Marianne Vingerling - WaarBenJij.nu

Camping alannia

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne

06 Maart 2023 | Spanje, Guardamar del Segura

hallo lieverds, daar ben ik weer met een verslagje van onze reis, we zitten al een flinke week op de camping Alannia in Guardamar del Segura. Allereerst wil ik jullie geruststellen, de bloemkolen worden geoogst in Spanje! Dus ze zullen vast wel weer een beetje goedkoper worden, haha. (1,20) heb ik betaald…..Ook de sinaasappels zijn hier verrukkelijk, we zitten ook hiermee in het gebied van de citrusteelt.doe zoals de Spanjaard en hang je sinaasappels in hun netje buiten, ze blijven veel langer goed. We vermaken ons kostelijk, zijn op allerlei fronten gezellig bezig. Peter met zijn bbq, ik met schilderen, we lezen veel en gaan af en toe iets ondernemen. We hebben het haventje van Guardamar bezocht en hebben daar in het restaurant een lunch genomen. Net als 4 jaar geleden, dus dat was hartstikke gezellig.

we zijn een dag naar een vogel natuurpark geweest en hebben daar prachtige witte! En roze flamingo’s gezien. Het strand in het centrum van Guardamar hebben we ook nog bezocht, lekker in het zonnetje op een terras gezeten, mensjes kijken…….

verder kan ik nog vertellen dat dit een heerlijke camping is, we wilden wel langer blijven, maar helaas is alles volgeboekt. De camping heeft een winkeltje, goede sanitaire voorzieningen, grote plaatsen , een fitness en binnenzwembad. Daar heb ik dankbaar gebruik van gemaakt.

vrijdag gaan we weer verder naar het zuiden, het weer is overal zo’n beetje rond 15 graden , het windje een beetje fris ,maar uit de wind is het heerlijk. Ons hoor je dus niet klagen, zeker niet in vergelijking met het weer in Nederland! De komende week stijgen de temperaturen naar boven 22 graden dus dat wordt genieten en wellicht behoort zelfs een strandbezoekje tot de mogelijkheden.

• 07 Maart 2023 - 17:43

José En Ben:

Klinkt allemaal heerlijk, jullie hoeven je niet te vervelen.

heerlijk relaxed,

lekker genieten,

gr vanuit een nat Zierikzee [e-1f44b]

• 08 Maart 2023 - 09:32

Ton En Edith:

De sinaasappels hangen hier in de sneeuw…..